هواساز چه چیزی است

 هواساز ها در گنجایش های متمایز جان دار می‌باشند , هوای نو گرفته شده از محفظه را به یاری امکانات متعدد تهویه کرده و در کیفیت مطلوب در ساختمان توزیع می نمایند .

ادامه مطلب

پاک کردن سینک ظرفشویی

 آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است مسلما شما نیز بارها این پاراگراف مشهور را شنیده‌اید . تمام بوهای مطبوع و خاطره‌انگیز در آشپزخانه جریان دارااست .


ادامه مطلب

آکوامارین چه می باشد و چه‌گونه می توان آن را تشخیص داد؟

 آکوامارین دسته ی آبی رنگ تا سبز آبی‌رنگ کیفیت خوب سنگ جواهر بریل است . آکوامارین طاقت فرسا است و درخشندگی شیشه ای زیبایی شبیه با شیشه داراست .

ادامه مطلب

خدمات لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان در تاسیسات سرویس

لوله کشی آب سرد و گرم ساختمان، یکی از خدمات تاسیسات سرویس است که همکاران ما در بخش فنی آماده رفع مشکلات هموطنان عزیز در سراسر تهران می باشد.

ادامه مطلب

تقویت رویش موی

سلول‌هایی که سبب ساز پرورش گیسو میشوند , سریع‌تر از تمام سلول‌های تن تغییر تحول می نمایند . به همین منظور است که به‌طور دایم ناچار میشوید برای تروتمیز کردن و کوتاهی موی به آرایشگاه بروید .

ادامه مطلب

خدمات لوله بازکنی اقدسیه و تخلیه چاه اقدسیه

سایت پرتقال مفتخر است با ارائه خدمات لوله بازکنی اقدسیه و تخلیه چاه اقدسیه خدمت جدیدی را به مردم این منطقه از شهر تهران ارائه نماید.

ادامه مطلب

دلایل جمع شدن آب در فریزر و رفع آن

اگر فریزر و یخچال خویش را گشوده نمائید تا یک نوشیدنی خنک بردارید و یا این که این‌که از کشوی میوه‌ها , میوه‌ای تعیین فرمائید , احتمالا با یک خلل وسیع مواجه گردید و آن نیز عده شدن آب در کف فریزر است .

ادامه مطلب

تعمیرات کولر گازی و سرویس انواع کولر گازی

اولی نکته ای که در سیستم خنک کننده گازی می توان اعلام کرد , سیستم هوشمند و پیچیده آن است . به علاوه , خنک کننده گازی هم اعم از وسایلی است که ارزش بالایی داراست , و خرید دوباره آن به صرفه نمی باشد .

ادامه مطلب

فرایند برق کشی ساختمان


برق کشی ساختمان دارنده فرایند زیادی هست که هر تراز طی دوره خاصی انجام می شود این به‌این مفهوم است که تمامی ی فرایند را نمیتوان در یک دوره و متوالی انجام اعطا کرد چون وضعیت می بایست برای ادامه کار شما آماده شود .

ادامه مطلب

چه گونه دسته تولید سازه را تشخیص دهیم؟

 ساخت‌ و ساز سازه در صدر مضاعف بی آلایش بوده و تکمیل آن احتمال دارد فقط یک سری روز یا این که چندین ماه به ارتفاع می‌انجامید .

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
<-blogads->