اگر تعمیر سیستم سرمایش گازی را به جهت نگرانی از مخارج تعمیر , تعمیر نمیکنید در لحاظ داشته باشیدکه به تعویق پرت کردن تعمیرات جزئی قادر است به معنای رویارویی با اشتباهات بزرگتر در آتی باشد .

 
تعمیر سیستم سرمایش گازی امروزه یکی خدماتی است که مورد اعتنا اکثری از افرادی است که از خنک کننده گازی به کارگیری می نمایند , چون به علت پیچیدگی های خاصی که داراست هر کسی در تعمیر خنک کننده گازی رمز حرفه ای ندارد می بایست کسی باشد که به طبع در تعمیر کوکر گازی تخصص داشته باشد 



تعمیر خنک کننده گازی 

درصورتی که از سیستم سرمایش گازی به کار گیری میکنید که ۱۰۰ % کار نمیکند , با یک تکنسین تعمیر سیستم سرمایش گازی تماس حاصل نمایید تا این ایراد برطرف شود .
 
ایرادات کوچک در غایت می‌تواند به موردها بزرگتر تبدیل شود – در معنای تعمیرات گران خیس یا این که چه بسا نیاز به بده بستان واحد . در همین حالا , یک واحد شکسته و ناکارآمد در واقع امکان دارد از نگاه قبض های سرویس ها هزینه بیشتری برای شما داشته باشد 

گذشته از سعی برای تعمیر خنک کننده گازی در منزل یا این که دفتر شما , جنبه های خاصی از سیستم های خنک کننده گازی موجود هست که می بایست در رابطه آن‌ها بدانید .
 
وقتی که سیستم تهویه مطبوع آن ها حاد شود و یا این که عیب ساخت شود , بخش اعظمی از اشخاص همت می نمایند خودشان خلل را مفاهیم مشغول , آن را برطرف نمایند . 



نکات کلیدی تعمیر خنک کننده گازی 


سیستم از کار نمی افتد . 

فیوزها یا این که مدار شکن ها را بررسی فرمائید . در حالتی که عالی میباشند , بررسی فرمائید که ترموستات خیلی فراوان تهیه نشده باشد . کارایی نمائید آن را ۵ رتبه کاهش دهید , و در شکل عدم توفیق به یک کارشناس تعمیر خنک کننده گازی احتیاج دارید . 


خنک کننده نمی باشد . 

مجدد , ترموستات را بررسی نمائید و تلاش فرمایید آن را ذیل بیاورید . در صورت عدم عملکرد , میزان اخذ هوای کندانسور را تحلیل فرمائید . در حالتی که برگهای متعددی در پرواز باشد , احتمال دارد مسدود شود , مخصوصا در فصل‌پاییز .
 
بررسی نمائید که باله های حرفه راست میباشند , و در صورتیکه اینطور نمی‌باشد , آنها‌را صاف فرمایید . درصورتی که هیچ کاری انجام نشد , بعداز آن با یک کارشناس تعمیر خنک کننده گازی تماس حاصل نمایید . 


کولر نامنظم 

برای این و بقیه اشتباهات , فقط کاری که شما می‌توانید انجام دهید این است که تا آنجا که می‌توانید آنرا پاک فرمایید و در شکل عدم توفیق با کارشناس تماس حاصل نمایید .
 
معمول نمی باشد که واحدها با پوشش گیاهی به حالت دیگری مسدود شوند .
 
 
کندانسور به احتمال مضاعف روی یک پد بتونی نشسته است : از تراز آن اطمینان نتیجه ها نمائید , چون بتن احتمال دارد گه گاه شکسته شود و کندانسور و موتور را از تراز بیرون نماید . این می‌تواند همت آن را پایین تأثیر قرار دهد . 


نکات کلیدی برای دوری از حاد شدن خنک کننده گازی 

نظافت کردن واحد 

منزه نگه داشتن واحد هوای شما قدمی فراوان عالی در سمت داشتن یک واحد طولانی دوران تهویه مطبوع است . در صورتیکه از AC خویش غافل گردید و اذن دهید سطل آشغال و آشغال در واحد AC شما ساخته شود , این احتمال دارد سبب تولید فشار کم عقل غیرضروری در دستگاه شود و منجر خاموش شدن آن به علت گرمای بیش تر از حد و غیره می شود . بدین ترتیب به صورت آراسته نظافت کردن سیستم تهویه هوا تنها یک رویه سهل و آسان برای پاک کردن است . 
 

تغییر و تحول فیلترها 

تغییر‌و تحول فیلترهای هوا در صورتی بخواهید واحد تهویه مطبوع شما هوای منزه را به صورت مؤثر و بیش تر از حد گرما بخورد , لازم است . میان چیز های دیگر .
 
گشوده نیز , این تنها یک گام معمولی در مراقبت AC است که میتوانید خودتان انجام دهید و این می‌تواند کلیه تفاوت در معاش دستگاه شمارا تولید نماید . به این ترتیب بدین نکته اعتنا نمایید که به صورت تر و تمیز فیلترهای واحد خویش را بررسی فرمایید .