هنگامی که اپل سال گذشته از آیفون X رونمایی کرد ، نه تنها می خواست تلفن جدیدی را معرفی کند ، بلکه می خواست سیاست جدید آیفون را نیز به نمایش بگذارد.
 
واقعیت این است که آیفون X با تغییراتی که با خود به همراه داشت توانست به پرفروش ترین تلفن اپل تبدیل شود. اکنون با راه اندازی iPhone XS و iPhone XS Max ، هنوز هم قابل توجه است که اپل وفادار به ایده جدید خود چقدر است.

آیفون های جدید قدرتمندترین دستگاه های بازی Apple را ارائه می دهند ، و اگر دستگاهی خریداری می کنید ، دیگر نیازی به تعویض گوشی خود ندارید ، بنابراین باید حدس بزنید که این دو گوشی چقدر قدرتمند هستند.
 
اما سوال بزرگ اینجاست که آیا iPhone XS و iPhone XS Max ارزش پولی را که پرداخت می کنید ارزش دارند؟ از این نقطه ، مسائل کمی پیچیده تر می شوند.

زمینه های مشترک

آیفون XS و iPhone Xs Max اساساً همان تلفن هستند و تنها یکی از آنها بزرگتر است که به نوبه خود جالب است. زیرا در سالهای گذشته آیفون 6 پلاس و آیفون 6 اس پلاس از لرزشگیر نوری تصویر در دوربین های خود استفاده می کردند و مدل های آیفون 7 پلاس و آیفون 8 پلاس مجهز به دوربین دوگانه بودند.

IPhone Xs Max امسال این ویژگی را نسبت به برادر کوچکتر خود ندارد ، در عوض ، این دو گوشی از پیشرفت ها و ویژگی های مشابهی استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، هر دو تلفن از بلندگوهای استریو و وضوح قابل قبولی برخوردار هستند. همچنین هنگام گوش دادن به موسیقی یا تماشای یک فیلم ، احساس قرار گرفتن در فضا را به شما می دهد. در این حالت ، اپل از انتظارات ما فراتر رفت و انتظار نداشتیم که این هدفون بسیار خوب باشد.

هر دو تلفن همچنین دارای اسلات eSIM هستند ، اما استفاده از آنها در مدتی طول می کشد. ایده کلی اسلات های eSIM فراهم کردن قابلیت دو سیم کارت و امکان استفاده از خدمات مختلف از طریق یک تلفن ، بدون نیاز به لمس یک اسلات پلاستیکی است.

این ویژگی برای کاربران بین المللی که از خطوط مختلف برای ارسال داده استفاده می کنند ، قابل مشاهده تر خواهد بود. اما طبق گفته اپل ، این ویژگی به زودی فعال می شود و می توانید از eSIM استفاده کنید ، بنابراین دیگر نیازی به مقابله با عملکرد عادی سیم کارت نخواهید داشت.

سرانجام ، علاوه بر نسخه های 64 گیگابایتی و 256 گیگابایتی ، این دو گوشی نیز دارای رم 512 گیگابایتی هستند. البته این چیز جدیدی نیست زیرا سامسونگ فضای ذخیره سازی زیادی برای گلکسی نوت 9 دارد و آن را با قیمت نسبتاً بالایی به فروش می رساند.

تفاوت بین iPhone Xs Max و iPhone Xs

صفحه نمایش 5.8 اینچی برای iPhone Xs کاملاً شبیه آیفون X از OLED و Super Retina است و بدنه آن نسبت به پرچمداران سال گذشته تغییری نکرده است. شما فقط قادر خواهید بود iPhone Xs را از مدل سال گذشته به یک روش تشخیص دهید ، یعنی رنگ گوشی ، اگر رنگ طلایی را مشاهده کردید ، بدانید که این iPhone Xs است.

اگر سال گذشته از آیفون استفاده می کردید ، به راحتی به طراحی آیفون Xs عادت می کردید و با توجه به اندازه کوچک آن ، این تلفن ممکن است انتخاب خوبی برای اکثر افراد باشد.

اپل به طور رسمی پشتیبانی از فناوری های DolbyVision و HDR10 را در تلفن های سری Xs درج کرده است ، اما حتی بدون این ویژگی ها ، تماشای فیلم در این صفحه بسیار لذت بخش است. ویژگی دیگر این صفحه نمایش فناوری True Tone اپل است که دمای رنگ صفحه نمایش این تلفن ها را در محیط های مختلف تطبیق می دهد.

برخی از برنامه ها و وب سایت ها با این فضای بسیار خوب کار می کنند. به عنوان مثال ، در وب سایت نیویورک تایمز ، به دلیل پاسخ زیاد ، می توانید محتوای بیشتری را در چند ستون مشاهده کنید ، در حالی که آیفون Xs فقط یک ستون را نمایش می دهد.

اگر قصد خرید iPhone Xs Max را دارید ، پیشنهاد می کنیم ابتدا به فروشگاههای نزدیک محل زندگی خود بروید و iPhone Xs Max را انتخاب کنید. بدنه به اندازه آیفون 8 پلاس است و این به لطف صفحه لبه به لبه امکان پذیر است و اگر دست بزرگ ندارید ، هنگام کار با آن باید از هر دو دست استفاده کنید.

 قابلیت دسترسی در iOS به شما امکان می دهد تا با ردیف اول راحت تر کار کنید ، اما با وجود این ویژگی ، استفاده از دو دوست هنوز سریعترین روش است ، وقتی اولین بار با آیفون Xs Max بازی کردم ، به خودم گفتم که این بهترین تجربه ای است که در آیفون های اپل داشتم ، من هنوز به آنچه می گویم پایبند هستم. این تلفن نسبت به بیشتر کاربران از قدرت بیشتری برخوردار است.

حرفه

بگذارید صادق باشم ، عادت کردن به طراحی کامل صفحه و رابط کاربری برای iPhone XS Max و Xs مدتی طول می کشد. وادار کردن شما به داشتن دکمه خانه دائمی برای پیمایش روی صفحه برای بازگشت به صفحه اصلی.