با توجه به قیمت سرسام آور تلفن های همراه در بازار ایران ، افراد کمی می توانند مدل های شاخص را خریداری کنند.

تقاضا برای دستگاه های میان رده که بتوانند تجربه ای عالی را ارائه دهند در حال حاضر در حال افزایش است ، به همین دلیل در میان تمام گوشی های عرضه شده در بازار ایران ، سری هایی مانند سامسونگ گلکسی A و شیائومی ردمی نوت بیشترین فروش را در سال های اخیر دارند. دومی شاهد بودند.


مدتی قبل ، آخرین اعضای Redmi Note ، محبوب محبوب Redmi Note 9 Pro و Note 9S خود را بررسی کردیم. اما این دو گوشی شیائومی خواهر و برادر دیگری نیز به نام Redmi Note 9 دارند که با اختلاف قیمت جزئی در مقایسه با Redmi Note 9S در بازار کشورمان به فروش می رسد.

جالب است بدانید که در مدت کوتاهی که ردمی نوت 9 وارد بازار ایران شد ، در لیست پرفروش ترین گوشی های بازار قرار گرفت. پیش از این مدل هایی مانند ردمی نوت 8 تقریباً کل سهم بازار ایران را به خود اختصاص داده بودند. اما با ورود ردمی نوت 9 ، سهم ردمی نوت 8 به شدت سقوط کرده است.

شیائومی ردمی نوت 9 توسط زومیت برای بررسی در فروشگاه آنلاین دارسو ارائه شده است. برای مشاهده قیمت های فعلی تلفن همراه ، مقایسه فروشنده و اطلاعات فنی ، از بخش محصول Zomit استفاده کنید.

طرح

وقتی صحبت از طراحی و ظاهر گوشی می شود ، شباهت های زیادی بین ردمی نوت 9 و مدل های گران قیمت این سری وجود دارد. ردمی نوت 9 به دلیل نمایشگر کوچکتر چند میلی متر کوچکتر و حدود 10 گرم سبک تر است. بنابراین ، این تلفن در مقایسه با دو نسخه گران قیمت ، تلفن زیبایی دارد. مطمئناً افرادی که دارای دست کوچک هستند هنوز هم استفاده از تلفن با یک دست دشوار خواهند بود.

Redmi Note 9 در سه رنگ خاکستری ، سفید و سبز در دسترس است. هر یک از این سه رنگ هنگام نوردهی از زوایای مختلف ، طیف رنگی متفاوت و جذابی از خود به نمایش می گذارند.

رنگ نوک مدادی که زومیت بررسی کرده دارای طیف سرمه ای است و بسیار جذاب است. اما به دلیل براق بودن قاب پشتی ، اثر انگشت و چربی به راحتی روی آن باقی می ماند. در داخل قاب یک پوشش محافظ مشکی وجود دارد تا از ایجاد خراش جلوگیری کند.

در بالا یک میکروفون اضافی و حسگر مادون قرمز قرار دارد. مورد دوم ، همراه با برنامه Mi Remote ، Xiaomi Redmi Note 9 را به یک ریموت کنترل همه کاره برای لوازم خانگی مانند تلویزیون ، سینمای خانگی و تهویه مطبوع تبدیل می کند.

در لبه سمت چپ شیار سیم کارت و یک شیار کارت حافظه اختصاصی قرار دارد. در حالی که فقط کلیدهای میزان صدا و روشنایی در لبه سمت راست قرار دارند ، کلیدهای کمترین میزان صدا بیشتر از آن چیزی است که ممکن است "راحت" بدانیم.

مانیتور و بلندگو

Redmi Note 9 در مقایسه با دو خواهر و برادر گران قیمت خود ، Redmi Note 9S و 9 Pro دارای صفحه نمایش LCD IPS کوچکتری است. Redmi Note 9 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است و 2340 10 1080 نیز مانند سایر گوشی های این سری دارای دو صفحه نمایش است و تصاویر به اندازه کافی واضح به نظر می رسند. همانطور که انتظار می رفت ، صفحه نمایش فضای رنگی زیادی را پشتیبانی نمی کند و از نظر شادابی رنگ با مدل های ارزان قیمت OLED مطابقت ندارد.