طراحی موبایل سامسونگ بسیار جالب است اما به دلیل دو صفحه نمایش و عدم امکان قرار گرفتن در جعبه ، احتمالاً برای کاربران محتاط به کابوسی تبدیل خواهد شد.
 
علاوه بر این ، باید دید راه حلی که سامسونگ برای حل مسئله تماس ناخواسته انگشت با صفحه پشتی ارائه داده است.

به نظر می رسد که ما راه های زیادی برای مقابله با چنین واقعیتی نخواهیم داشت. سامسونگ به تازگی ثبت اختراع جدیدی را ارائه داده است ، اطلاعات مربوط به معرفی یک تلفن دو صفحه ای کشویی است.

همانطور که در طراحی های زیر مشاهده می کنید صفحه نمایش جلو و عقب منحنی خواهد بود. یکی از برجسته ترین ویژگی های این طراحی لمس لبه های صفحه نمایش با یکدیگر برای برانگیختن تصویر گوشی در سراسر صفحه نمایش است.

طبق وب سایت هلندی LetsGoDigital ، که به دنبال حق ثبت اختراع جدید از تولید کنندگان تلفن های همراه است ، سامسونگ در حال بررسی ساخت تلفن همراه دو صفحه ای کشویی با حق ثبت اختراع جدید است.

علاوه بر زیبایی گوشی ، این طراحی نیز مفید خواهد بود و به عنوان مثال می توان از صفحه نمایش ها برای نمایش اعلان ها استفاده کرد.

حق ثبت اختراع سامسونگ شباهت صفحه نمایش را بیان نمی کند ، بنابراین ممکن است صفحه اصلی OLED و صفحه پشت آن LCD یا حتی جوهر الکترونیکی باشد. سازنده کره ای به منظور پنهان کردن دوربین اصلی و نگه داشتن طرح در سراسر صفحه نمایش ، این تلفن همراه را به عنوان کشویی طراحی کرده و دوربین سلفی را به زیر صفحه اصلی منتقل کرده است.

در یکی از تصاویر ، کشیدن برنامه ها از صفحه اصلی به صفحه پشتی امکان پذیر است. علاوه بر این ، می توانید تصویر یا اطلاعات ویدیویی را که در صفحه اصلی در صفحه پشتی پخش می شود ، مشاهده کنید.