کارت گرافیک های جدید سری RTX 30 NVIDIA هفته گذشته فاش شد و این بدان معناست که زمان آن رسیده است که توده های بازی رایانه شخصی برای ارتقا next بعدی خود برنامه ریزی کنند.

این نسل جدید پردازنده های گرافیکی مملو از فناوری چشمگیر است - برای چرخاندن سر و باز کردن کیف پول کافی است. اما صرف پول چیز بدی نیست ، مخصوصاً اگر ارزش آن را داشته باشد و چیزهای زیادی در هر یک از این کارت ها وجود دارد که قطعاً NVIDIA می خواهد ما بدانیم که در واقع ارزش این پول را دارد. معماری جدید آمپر ، هسته های پردازش نسل بعدی و هسته های ردیابی اشعه ، مدل جدیدی برای حافظه پردازش شده گرافیکی ، پشتیبانی از HDMI 2.1 ، بازی فوق العاده با عملکرد 8K و البته عملکرد بالاتر از آنچه در دنیای پردازش گرافیکی قبلاً دیده بود . می توانید جزئیات کامل را در خلاصه اعلامیه ما مرور کنید.

بنابراین ، مطمئناً شما یک مورد را می خواهید ، اگر مشکل را دارید و GPU شما کمی زنگ زده به نظر می رسد. اما کدام یک را انتخاب می کنید؟ همه سازندگان بزرگ قطعات رایانه شخصی در حال حاضر در این بازی حضور دارند و مدل های خاص این کارت های جدید از جمله ASUS ، GIGABYTE ، MSI و EVGA را به نمایش می گذارند. ما چند مورد از موارد دلخواه خود را از این تیتان ها انتخاب کرده ایم (با هدف استفاده از جناس) برای اینکه کمی پیشرفت شما را کمی آسان کنیم.

با شروع سفارشات ، همه این کارت ها از طریق فروشگاه Newegg NVIDIA در دسترس خواهند بود.
کارت های سری 30 ASUS
ROG Strix Geforce RTX 3090

Asus ROG-STRIX-RTX3090-24G-GAMING _ کارتهای گرافیکی _ ASUS Global خط پردازنده های گرافیکی ROG Strix مدتهاست که شکوه درخشان ASUS را در بازار GPU بازی ها داشته اند. مطمئناً ASUS قصد داشت یک کارت کاملاً جدید برای نشان دادن RTX 3090 ، کارت برتر جدید انویدیا ارائه دهد.

Strix 3090 با تمام مشخصات چشمگیر هر 3090 ارائه می شود ، اما سیستم خنک کننده تازه طراحی شده آن منحصر به فرد در این سری کارت ها است. در واقع ، طبق گفته ASUS ، ROG اولین بار است که سیستم خنک کننده Strix را در بیش از چهار سال دوباره استفاده می کند. کارت Strix همچنین دارای RGB های آدرس پذیر تمام طول در لبه خود است که آن را نیز به یک کارت بسیار زیبا تبدیل می کند. خط Strix همچنین شامل گزینه های 3080 و 3070 ، با همان ویژگی های RGB است.
TUF RTX 3080 بازی

asus TUF-RTX3080-10G-GAMING _ کارتهای گرافیکی _ ASUS Global

ایسوس دارای یک سری قطعات کاملاً شناخته شده دیگر از رایانه های شخصی است که به سری TUF معروف است. این قطعات از نظر مشخصات فنی همیشه پررنگ هستند ، اما به دلیل ماندگاری آنها بسیار مشهور هستند ، و به همین دلیل برای DIYers و بازیکنان در حال حرکت بسیار مناسب هستند. ایسوس سری TUF را با سری جدیدی از کارت های سری 3000 به روز کرد و 3080 واقعاً نظر ما را به خود جلب کرد. فن های خنک کننده آن توسط یاتاقان های توپی دوتایی پشتیبانی می شوند تا دو برابر بیشتر از طراحی بلبرینگ آستین دوام داشته باشند و دارای خازن های درجه یک برای تقویت بیشتر دوام کارت است. اگر پول نقد دریافت کرده باشید ، در نسخه 3090 نیز ارائه می شود.
کارت های سری 30 گیگابایت
AORUS GeForce RTX 3090 XTREME 24G

aorus geforce rtx 30 series 3090 XTREME 24G _ کارت گرافیک - گیگابایت جهانی اگر AORUS آن را تا حد مجاز در سری XTREME افزایش ندهد ، این یک کارت گرافیک قاتل نیست. این کارت با 10،496 هسته CUDA و یک سیستم خنک کننده پیشرفته بارگذاری شده است که از روز اول یکی از بهترین ویژگی های خط XTREME بوده است. AORUS از "پره های بادی" ورزشی و هوای چرخشی متناوب طراحی فن پشته کارت می گوید ، بنابراین بخاری کششی و لوله بخار کاملاً پوشیده شده اند. یک نوع 3080 از این کارت نیز وجود دارد.
GeForce RTX 3080 EAGLE OC 10G

گیگابایت GeForce RTX 30 series 3080 EAGLE OC 10G _ کارت گرافیک - گیگابایت جهانی یکی از کارتهای غیرآئوروس گیگابایت ، EAGLE OC ، یک کارت بیش از حد با سیستم خنک کننده قابل توجه دیگری است ، اما کمی متفاوت از XTREME. با دو فن 90 میلی متری و یک 80 میلی متری ، ضریب شکل این کارت نسبت به XTREME ، که دارای فن های 115 و 100 میلی متری است ، بسیار کوچکتر است. اگر به دنبال کارت کوچکتر هستید که هنوز هم دارای فناوری 3080 باشد ، شاید این گزینه بهتری باشد.
کارت های سری MSI 30
GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO

msi GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO rtx 30 series اولین 3070 که در لیست ما قرار می گیرد MSI’s GAMING X TRIO است که نه تنها نسبت به سایر گزینه های لیست ما بسیار مقرون به صرفه است بلکه نوآورانه نیز بسیار زیبا است. مدتی است که MSI به خط GAMING TRIO خود افتخار می کند ، و به دلیل RGB های قابل برنامه ریزی که در همه کارت ها گچ گرفته اند بسیار شناخته شده است و این مورد نیز از این قاعده مستثنی نیست.

جدا از RGB ها ، این کارت با سیستم خنک کننده بی صدا TRI FROZR 2 نیز همراه است. پیشرفته ترین و خنک کننده ترین حالت MSI درجه یک است و گرچه این کارت در چندین نسخه 3080 و 3090 ارائه می شود ، اما سخت است که با ارزش این 3070 بحث کنید.
کارت های سری EVGA 30
EVGA GeForce XC3 RTX 3070

EVGA - مقالات - سری EVGA GeForce RTX 30

EVGA با RTX 2060 KO در بخش GPU با بودجه کمتری چرخید و آنها دوباره این کار را با XC3 3070 انجام دادند.