ارائه همه چیز است ، یا تقریباً آنها می گویند. با در نظر داشتن این ضرب المثل قدیمی ، ما بهترین نکات خود را برای هرکسی که می خواهد ایمیل ارسال کند ، مشترکان برای دستیابی به یک راهنمای طراحی ایمیل آماده کرده ایم.
 
ما هر جنبه ای از طراحی را پوشش می دهیم: محتوا ، الگوها ، هویت ، رنگ ، تصاویر ، طرح ، فونت ها و اقدامات عملی. طراحی به همان اندازه که علم است ، علمی هم هست و ما حدس می زنیم چالش برانگیزترین قسمت ارسال ایمیل های خوب است.
 
مرجع طراحی ایمیل

اگر می خواهید ایمیل های خود را رمزگذاری کنید ، آزادی این کار را دارید. اما این یک مهارت پیشرفته است که نیاز به کمی دانش فنی دارد. در اینجا همان چیزی است که شما برای جهش کدگذاری نیاز دارید - چه تازه شروع کرده اید ، چه در مورد اصول ایمیل های HTML تعجب می کنید ، یا به دنبال راهنمای کدگذاری آنها هستید.
 
همچنین با تبدیل شدن به یک ایمیل حرفه ای معتبر ، منابع دیگری را که ممکن است لازم داشته باشید جمع آوری کرده ایم. اگر سیستم عامل دیگری را در نظر دارید ، قبل از تصمیم گیری ، راهنمای مقایسه ما را بررسی کنید.
 
آیا می توانم ایمیل های خود را آزمایش کنم؟

البته که میتوانید! با استفاده از ابزارهای تست A / B ، مانند ابزارهای ارائه شده توسط Mailchimp ، می توانید آزمایش تقسیم را انجام دهید و به اندازه سه تغییر برای کمپین ها تست کنید.

همچنین می توانید خطوط موضوعی ، محتوا ، از نام ها و زمان ارسال را امتحان کنید. شما می توانید میزان دسترسی خود را نیز آزمایش کنید. همین تعداد افراد ایمیل شما را دریافت می کنند. همیشه ایمیل های خود را برای نتایج بهتر بهینه کنید.
 
چگونه ایمیل های خود را آزمایش کنیم؟

ابتدا عاملی را تعیین کنید که موفقیت را برای شما تعریف می کند. این می تواند کلیک ، باز یا پول بدست آمده باشد. ما نتایج را جمع آوری کرده و برنده را به شما نشان خواهیم داد. و می توانید آن را نیز خودکار کنید. فقط به میلچیمپ بگویید تا به طور خودکار کمپین برنده را ارسال کند. واقعاً خیلی راحت است.