امگا پنجاهمین سالگرد فرود ماه را جشن می گیرد


 این ماه ، در تاریخ 16 ژوئیه ، پنجاهمین سالگرد مأموریت آپولو 11 به ماه را جشن می گیریم. در سال 1969 بود که انسان اولین قدمهای جسورانه را به سطح ماه برداشت و تاریخ را برای همیشه رقم زد.
 
در حالی که پیاده روی فضایی - با کاوشگران نیل آرمسترانگ و باز آلدرین و سطح ماه - کمتر از سه ساعت طول کشید ، این یک لحظه تعیین کننده در تاریخ بود.

در آنجا ، با خدمه آن شاهکار باورنکردنی ، Omega Speedmaster - اولین ساعتی که روی ماه پوشیده شده بود ، حضور داشت. اکنون این مارک ساعت بزرگ جدیدی را به افتخار آن رویداد 1969 رونمایی کرده است. قبل از اینکه آن ساعت را به نمایش بگذاریم ، با این حال ، کمی در مورد مشارکت امگا در برنامه فضایی آمریکا به شما می گوییم.
 

امگا و اکتشافات فضایی

رابطه امگا با برنامه فضایی سالها زودتر آغاز شد. کرونوگراف امگا اسپیدمستر از سال 1957 وارد بازار شده بود و به دلیل خوانایی آسان و طراحی جسورانه آن ، به سرعت ساعت انتخاب خلبانان ، از جمله برخی از نیروهای هوایی ایالات متحده که برای پیوستن به اولین سرنشین دار ناسا بودند ، شد. برنامه فضایی

در سال 1964 ، با رشد برنامه فضایی ، مدیر عملیات خدمه پرواز ناسا ، دک اسلیتون ، خواستار تماشای مارک های تجاری برای یافتن کرونوگرافی شد که می تواند تحت مجازات قرار گیرد. چندین مارک ساعت ارسال کردند اما فقط امگا اسپیدمستر پس از آزمایش از آزمایش جان سالم به در برد. در سال 1965 ، این پرواز "واجد شرایط پرواز برای همه مأموریت های فضایی سرنشین دار" شناخته شد.

50th New Year 50 Omega Speedmaster Apollo 11 Watch

اکنون ، به افتخار پنجاهمین سالگرد آن مأموریت Apollo 11 ، امگا دو ساعت سالگرد صادر می کند ، از جمله یکی از آنها که کلکسیونرهای تماشا در همه جا شکار می کنند.

 ماکت بسیار مشابهی از آن قطعه اصلی فضانورد 1969 ، کرونوگراف جدید Apollo 11 50th Anniversary Limited Edition با رنگ طلایی مانند نسخه اصلی ساخته شده است ، اما در آلیاژ جدیدی به عنوان طلای 18 عیار Moonshine that نامیده می شود که دارای نور مهتابی سبک تر مانند براقیت است .

قاب بورگوندی به جای آلومینیوم از سرامیک ساخته شده و مقیاس گذاری با امگا سراگلد انجام می شود.

این موتور به وسیله حرکت به روز شده دستی کرونومتر دستی کالیبر 3861 تأمین می شود. این شاخص های عقیق سیاه وجهی برای نشانگرهای ساعت را نشان می دهد.

 این کیس بک با "1969-2019" حک شده است و دارای دو فرایند لیزر جداگانه برای رنگ آمیزی یک حلقه بیرونی به رنگ سیاه و یک صفحه کوچک آبی و طلایی است که اقیانوس های آبی رنگ اطراف نقشه آمریکا را رنگ می کند. کیس بک یاقوت کبود امکان مشاهده حرکت را دارد.

مانند نسخه اصلی ، این شماره در 1014 قطعه ساخته شده است و انتظار می رود یکی از محبوب ترین ساعتهای بازار باشد. با قیمت 34،600 دلار فروخته می شود.

برای کسانی که در هنگام فرود ماه آپولو 11 زنده بودند ، آنها به احتمال زیاد دقیقاً به یاد می آورند که وقتی انسان پا به ماه گذاشت ، دقیقاً کجا بودند. به همین ترتیب ، ساعت سالگرد قطعاً خاطره ای برای آنها به همراه خواهد آورد ، قلب جمع کنندگان مشتاق ساعت را به خود جلب خواهد کرد و از نظر ارزش بالا می رود.
<-blogads->