تعمیر سیستم سرمایش گازی به چه شکل انجام می شود؟

اولی نکته ای که در سیستم خنک کننده گازی می توان اعلام کرد , سیستم هوشمند و پیچیده آن است . به علاوه , خنک کننده گازی هم اعم از وسایلی است که ارزش بالایی داراست , و خرید دوباره آن به صرفه نمی باشد .

به این ترتیب هر گاه حس کردید که سیستم سرمایش گازی خانه به تعمیر احتیاج دارااست , در اسرع وقت برای تعمیر آن مبادرت نمائید . تعمیر کولر گازی در تهران برای هر مارک گوناگون است , چون هر مارک خنک کننده گازی , اعم از سیستم سرمایش گازی ال جی , خنک کننده گازی جنرال و سامسونگ , سیستم منحصر به خویش را دارا هستند .

در فرآیند تعمیر کولرگازی , کارشناس هر کدام از اجرای سیستم سرمایش گازی را باز بینی می نماید . شاید برد خنک کننده وخیم شده باشد و یا این که کمپرسور سیستم سرمایش گازی به تعمیر احتیاج داشته باشد . بعضی اوقات , تکنسین ها , کمپرسور و یا این که موتور خنک کننده را ردوبدل می نمایند .



هزینه تعمیر خنک کننده گازی

این هزینه با دقت مقدار فساد انتخاب می شود . به این ترتیب هرگاه خنک کننده گازی تان حاد شد , در آغاز با مشاوران و کارشناسان ما تماس حاصل نمایید . متخصص متبوع با حضور در محل شما , ارزش ظریف را به سمع و نظر شما میرساند . احتمال دارد کولرگازی شما صرفا به سرویس نیاز داشته باشد .

در چنین مواردی , سرویس ها خدمت مثل شستشوی فیتلرهای یونیت داخلی , شستشوی اپراتور یونیت داخلی , کندانسور یونیت خارجی , تهیه گاز شستشوی بلوور و بازکردن یونیت داخلی و شفت , در دست گرفتن بخش های الکترونیکی و برقی , شستشو و بده بستان فیلترهای گرد و غبار انجام می شود .



تعمیرگاه مرکزی تاسیسات خدمت با قاب اموزش چشم اماده گونه های سرویس کولرگازی هست .

  • نصب وراه اندازی
  • خدمت شارژ گاز اسپیلت
  • رفع نشتی گاز اسپیلت
  • تعمیرات موفقیت
  • تعمیرات کمپرسور وشیر برقی اسپلیت
  • تعمیرات موتور



درصورتی که که متخصص ذی‌ربط تشخیص دهد که کمپرسور به تعمیر و ردوبدل احتیاج داراست , استارت به انجام فرآیند ذیل می نماید . فراموش نکنید که ردوبدل کمپرسور مضاعف تخصصی است و در‌حالتی که به صدق انجام نشود احتمالا سبب کاهش قدمت سیستم سرمایش و راز و صدای کمپرسور شود .

کارشناسان معتقدند که بخش حیاتی هر کولری , کمپرسور آن است . بدین ترتیب هنگامی که سیستم سرمایش به صحت فعالیت نکند , او‌لین چیزی که محاسبه می شود , کمپرسور است .



کولر گازی های سابق , ظاهری پوسیده و زنگ زده دارا‌هستند . با ردوبدل سیستم سرمایش گازی منزل و یا این که محل کارتان , زیبایی بیشتری به آن بدهید . برخی اوقات متوجه می‌شوید که مصرف انرژی خنک کننده تان به شدت ارتقاء پیدا می نماید , درین حالت ها , با تعمیر و سرویس کولر گازی , اندازه مصرف انرژی آن را متعادل فرمائید .

روند تعویض خنک کننده گازی به ابزارهای متمایز احتیاج داراست . نخست گاز دستگاه خالی می شود و برق جدا می شود . آنگاه اجزای کمپرسور را از نیز انقطاع می نمایند و به یاری شعله هوای گاز و داغ کردن اتصالات , لوله های ارتباطی قطع می گردند . آن گاه نوبت به جداسازی موتور و قراردادن موتور نو است .

در زمان انجام این فرآیند , مراقب باشید که کمپرسور داغ نشود . عملکرد فرمایید , همواره تراز کمپرسور را با یک دستمال مرطوب خنک نگه دارید . بعد , جوشکاری های ذی‌ربط انجام می شود . پس از انجام جوش بی نقص , کمپرسور می بایست به سرعت ازت شستشو شود . در غایت , می بایست شارژ دستگاه را انجام اعطا کرد .

بعضی اوقات , گونه های سیستم سرمایش این است که موفقیت پنل نمی تواند به کمپرسور یا این که موتور حرفه فرمان دهد و نادرست می‌دهد . در‌این ایراد , در آغاز , سرویسکار ذی‌ربط , کادر دستگاه را گشوده می نماید , برد قطع می شود و روند تعمیرش شروع میشود .

تست ها و آزمایش های گوناگونی روی موفقیت انجام می شود . بعداز این که متخصص تشخیص اعطا کرد که برد قابل تعمیر است , قطعه حاد شده تعمیر شده و مجددا به برد وصل می شود .

اکنون در‌صورتی‌که در تعمیر سیستم سرمایش اشکال از خازن باشد , خازن را تعویض می نمایند . خازن , دو برگه فلزی داراست که به حالت موازی قرار دارا هستند . لایه ای از هوا یا این که عایق میان این دو تا کاغذ قرار می‌گیرند . وظیفه خازن ها , ذخیره انرژی الکتریکی است .

وقتی که سیستم سرمایش باد گرم میزند , احتمال دارد خازن مبتلا سوختگی شده باشد . باد گرم زدن سیستم سرمایش گازی در هنگام سوزوسرما , علت های متمایز دارااست . اعم از می شود به معدود شدن گاز در دستگاه , سوختگی خازن , فساد موفقیت پنل یا این که پیروزی کمپرسور و وخیم شدن کمپرسور اشاره نمود .