از زمانی که زمینیان قدرت دگرگونی شعله باز را در غذاهای اساسی کشف کرده اند ، ما گرد هم آمده ایم تا از نعمت کره زمین لذت ببریم. تنوع اکوسیستم ها و مردم ما باعث ایجاد تابلوفرش غنی از غذاها و طعم ها شده است - و همه در میز کمپ ما خوش آمدید.
 
درست است: یک روز فعال در خارج از منزل می تواند طعم ساده ترین کرایه را نیز خوش طعم کند ، اما با انواع وسایل آشپزخانه ای که امروزه در دسترس است ، فرهنگ غذاها در طبیعت زنده و سرحال است. مارک ها اواخر مشغول ایجاد ابزارها و وسایل ابتکاری برای آشپزی ما بودند. و در حالی که آشپزی فقط نمی تواند شما را به یک سرآشپز حرفه ای تبدیل کند ، آشپزهای بزرگ (و آشپزهای بزرگ آینده) همگی دارای یک ویژگی هستند ، یعنی آنها به ابزارهای خود افتخار می کنند.
 
هر نوع آشپزی مدرن نمی تواند به اندازه رولا براستر نابغه باشد ، اما هر کدام از موارد ذکر شده در زیر می تواند به آشپزخانه کمپ شما افزوده شود.
 
یکی از کارهایی که نیاز هست انجام دهید این هست که باید تمام وسایل کمپ و کمپینگ را داشته باشید تا بتوانید از آن کمک بگیرید. سایت تندرست باش هم که در زمینه سفر و گردشگری و ورزش فعالیت می کند یک سایت قوی در این زمینه هست و مطالب خوبی در زمینه کمپینگ و اوزم مورد نیاز کوهنوردی را ارائه داده است.
 
اجاق کمپ 2 یخ سوز Eureka Ignite Plus
 
در عصر نوآوری بیش از حد ، هنگامی که یک عامل فرم کلاسیک دوام می آورد ، قابل توجه است. اجاق گاز 2 شعله یکی از این حیوانات است ، تا حدی به دلیل این که فشردگی و عملکرد را بسیار هوشمندانه ترکیب می کند. Eureka آن نماد را دوباره اختراع نکرد - در عوض نام تجاری به سادگی اجزای اصلی خود را افزایش داد.
 
اولین نکته ای که نشان می دهد اجاق گاز Eureka Ignite Plus بیشتر تکامل یافته است ، رنگ آبی مدیترانه ای آن است ، اما برچسب های عملکردی به مشعل های دوقلوی 10000 BTU کشانده می شود. اجاق گاز همچنین کنترل دقیق شعله را برای تعدیل تمام توان حرارتی ارائه می دهد ، بنابراین می توانید در صورت لزوم بجوشانید ، قهوه ای کنید ، سرخ کنید یا به یک جوش کامل دچار شوید. شیشه های شیشه ای جانبی بزرگ باعث می شوند نسیم نسوز شعله را خنثی نکند. سطح اجاق گاز نیز وسیع است ، بنابراین می توانید به راحتی یک ماهیتابه 12 اینچی را در کنار یک قابلمه 12 اینچی قرار دهید. دارای سوئیچ دکمه ای برای راحتی بیشتر.
 
اجاق گاز مینی Kovea
 
سفر به زمین در دکل بزرگتر مطمئناً محبوبیت خود را افزایش داده است ، اما کمپینگ با ماشینهای کوچک هنوز زنده و پررونق است. و برای این ، ما اجاق گاز کاملی را برای شما داریم: اجاق گاز کوچک کامپکت Kovea Mini. با یک ردپای 12 در 10 اینچی ، به گوشه و کنار ماشین شما می لغزد و فضای روی میز کمپ شما آزاد می شود.
 
این همچنین یک شاهکار در مدولار است. مینی اجاق گاز دارای کیف محافظ با دسته حمل می باشد. یک ظرف پخت و پز نچسب سرامیکی داخل بدنه اجاق گاز لانه می کند. آن گلدان مربعی را به بیرون بکشید و چهار پایه آن را به طور مرتب به گوشه های اجاق گاز متصل کنید تا سیستم محکم شود. درب قابلمه (که داخل بدنه اجاق گاز نیز قرار می گیرد) به عنوان ظرف چهار قسمتی عمل می کند. همچنین می توانید رنده را روی اجاق گاز قرار دهید و از قابلمه ها و ماهی تابه های خود استفاده کنید.
 
وسایل آشپزی OXO در فضای باز
 
OXO یک مارک تجاری خانگی است که در حال کاوش در خارج از منزل است ، ظهوری که مدتها به تاخیر افتاده است. این مارک همچنین اخیراً عضو 1٪ برای Planet شده است ، به این معنی که 1 درصد از درآمد سالانه خود را به ابتکارات زیست محیطی اهدا می کند. در حال حاضر ، سرآشپزهای اردوگاه نیز می توانند از ارادت OXO به جزئیات کاربردی و ارگونومی بهره مند شوند - دسته های گوشتی علامت تجاری آن ابزارهای آن را به وجد می آورد. در زیر ما پنج مورد از موارد مورد علاقه جدید خود را برجسته می کنیم.
 
کمپ های OXO Outdoor Outdoor فرانس پرس
 
این پرس 8 فنجانی از OXO می تواند یک قهوه قهوه را با طعم نرم به سرعت دم کند ، اما دارای مقداری اعتبار محافظتی نیز می باشد. این ماده از 50 درصد مواد بازیافتی ، به ویژه Tritan ™ Renew ساخته شده است ، که از بطری های پلاستیکی بازیافت شده و در غیر این صورت به محل دفن زباله منتقل می شود. (Good Gear: Nalgene Sustain را بخوانید تا در مورد سایر محصولات خارجی که از این مواد بازیافتی انقلابی جدید استفاده می کنند بیشتر بیاموزید.) همچنین خوب: کاراف بدون BPA مقاوم در برابر خرد شدن است و فیلتر ضد زنگ دارای لبه سیلیکونی برای نگهداری قهوه است. و محوطه در مکانهای مربوطه. سطوح بدون لغزش روی هر دو دسته بالا و دسته پاش باعث می شود که جابجایی آسان باشد.
 
چاقوی آشپز OXO Outdoor 8 "با غلاف
 
برش دادن ، خرد کردن و خرد کردن از همه کارهای سرآشپز ، نمایان ترین است ، که باعث می شود چاقوی سرآشپز به ابزار سرآشپز اصلی تبدیل شود. هرکسی که در کار حرفه ای جدی است ، دست خود را می آورد - دسته چاقوی دیگر هرگز احساس نمی کند که درست است. اگر هنوز Excalibur خود را انتخاب نکرده اید ، ممکن است بافت نرم روی دسته بدون لغزش در چاقوی سرآشپز OXO Outdoor 8، که به طور طبیعی در دست شما قرار می گیرد ، شما را تحت تأثیر قرار دهد. تیغه فولاد ضد زنگ نیز می تواند تا لبه تیغ تراشیده شود ، بنابراین یک غلاف مخصوص برای محافظت از شما در برابر یکدیگر در نظر گرفته شده است. همچنین مهم است: قیمت مناسب است.
 
مجموعه بطری های کمپینگ در فضای باز OXO
 
OXO با مجموعه بطری های فشرده Campsite ، راهی برای اجرای ظریف تر یک وسیله آشپزی مفید پیدا کرد. این جفت بطری های کوچک و مقاوم در برابر خرد شدن برای آوردن غذاهای اصلی مورد علاقه شما به طبیعت عالی است. این مجموعه شامل یک بطری 12 اونسی و 16 اونسی است ، اما نوآوری OXO در دو شیار قابل تعویض است-یکی ضخیم برای چاشنی ها مانند سس گوجه فرنگی و یک نازک برای مایعات جریان آزاد مانند روغن زیتون. هر کلاهک خروجی زاویه دار ارگونومیک را می توان با یک انگشت شست باز کرد.
 
قابلمه OXO در فضای باز + تابه تراش
 
ببینید: این تراش کوچک مبتکرانه از OXO. بر خلاف اسفنج هایی که برای از بین بردن ذرات سرسخت غذا و برس هایی که به ناچار خراب و بد بو می شوند ، بسیار شفاف هستند ، این تیغه سیلیکونی انعطاف پذیر سطح آشپزی و بشقاب ها را با کمترین سروصدا پاک می کند. شستشو پس از آن سریع و آسان است. استفاده اضافی: تیغه قابلمه + قابلمه تراش نیز به عنوان سیلیک بر روی سطوح شسته و آبکشی شده ، عملکرد خشک شدن را تسریع می کند.
 
برس تخت چدنی و گریل OXO در فضای باز
 
سرآشپزهای فضای باز به اندازه کافی بلندپرواز و وسایل آشپزی چدنی مورد علاقه خود را به اردوگاه می رسانند ، می دانند که تمیز کردن ماهیتابه ها در حین حفظ "چاشنی" ، لایه ای از روغن ها (که با دقت چسبیده و ملکول شده اند) ، کاری حساس است. کلید تمیز کردن چدن اجتناب از صابون است (که می تواند چاشنی را خراب کند). در عوض ، این برس مخصوص OXO را ایجاد کنید تا با فر و کوره های کثیف مبارزه کند. قلم موی چدنی و گریل دارای یک نوک تراش پلاستیک است که کارها را آغاز کرده و موهای سفتی در زوایای مختلف قرار گرفته تا به گوشه ها و گوشه ها برسد. پاداش: موها آنقدر ملایم هستند که در ظروف نچسب نیز استفاده می شوند.
 
ظروف غذاخوری کمپ Barebones
 
هم شرکت کنندگان در نمایشگاه آشپزی و هم رستوران داران پنج ستاره به شما می گویند که "ارائه مهم است"-غذاهای آماده شده زیبا باید روی بوم مناسب اندود شود. چین خوب برای کمپینگ کاربردی نیست ، بنابراین باربونز بهترین کار بعدی را انجام داده است. مجموعه های دو نفره مارک های سفید پوست تخم مرغ یا مات (18 دلار) ، کاسه ها (16 دلار) و فنجان (15 دلار) دارای پتینه برنزی براق روی رینگ های فولادی ضد زنگ برای فاکتور glam است ، حتی یک کاسه اسپاگتی Os شبیه یک اثر هنری خوراکی باشید
 
میز آماده سازی کمپ REI Co-op
 
حقیقت در آشپزی این است که هرگز نمی توانید فضای آماده سازی زیادی داشته باشید. حتی یک سایت با میز پیک نیک می تواند از یک تئاتر مجزا برای سرآشپز سود ببرد. میز آماده سازی REI Co-op Camp به لطف مساحت وسیع 2 در 4 فوت ، صورت حساب را به خوبی پر می کند. همچنین از چیزهای محکم ساخته شده است-پایه های فولادی و روکش آلومینیومی که به راحتی تمیز می شود. با این حال ، شاید بهترین ویژگی این باشد که ارتفاع می تواند متفاوت باشد ، و طول پا می تواند به طور مستقل برای مقابله با زمین های ناهموار تنظیم شود. پاداش: برای قرار دادن در دکل شما تاشو می شود.