وقتی صحبت از لوازم جانبی مخصوص حمل و نقل و استایل روزمره مردان می شود ، ساعت مچی تقریباً به همان اندازه کلاسیک و همه جا حاضر است. آنها همچنین از نظر ما یکی از قطعات اصلی دنده ای هستند که به اعتقاد ما همه باید صاحب آن باشند.
 
رولکس صدف دائمی
 
یک لحظه فکر نکنید که فقط به دلیل اینکه Oyster Perpetual کمترین قیمت را در این لیست دارد ، ناگهان آن را به یک ساعت ارزان رولکس تبدیل می کند. با همه حساب ها - از ساخت و ساز مواد آن گرفته تا حرکت پنهان شده در داخل - این یک ساعت مچی استثنایی برای سطح بالا است.
 
رولکس Air-King
 
ساعت های هوانوردی زیادی در بازار موجود است. برخی از آنها جامع و پیچیده هستند ، که برای کمک به خلبانان در هنگام محاسبه مربوط به زمان ، سرعت ، مصرف سوخت و موارد دیگر طراحی شده اند. با این وجود ، دیگران بیشتر تصفیه شده و در درجه اول ساخته شده اند تا تشخیص زمان پرواز ، یک چشم انداز ساده و دلپذیر باشد. Rolex’s Air-King مطمئنا در دسته دوم قرار می گیرد ، اما همچنین دارای سابقه کمی است که آن را حتی بیشتر مطلوب می کند.
 
رولکس اکسپلورر
 
به خصوص هنگامی که ساعت ها از یک سبک مینیمالیستی تر برخوردار هستند ، به راحتی می توان فهمید که ساعت های خلبان و ساعت های میدانی اشتراکات زیادی دارند. همانطور که گفته شد ، تفاوت های مشخصی نیز بین این دو وجود دارد که می توان با داشتن یک دریچه در Rolex’s Air-King بالا و کاوشگری که در اینجا می بینید (حداقل تا حدی) مشاهده کرد. برای مبتدیان ، اکسپلورر (مانند خواهر و برادر هوابرد خود) از کلاس Oystersteel ساخته شده و دارای یک باند پیوند متناسب است.
 
رولکس تاریخ
 
برای بسیاری از افراد ، جستجوی ساعت مچی مربوط به قابلیت های جایگزین نیست - مانند آنچه می توانید در ساعت بقا یا ساعت هوشمند پیاده روی پیدا کنید. در عوض ، این یک لوازم جانبی کاملاً سبک است که باید زمان را بیان کند و نباید با وسایل اضافی غیرضروری وزن و پیچیده شود. اگر آن دسته از مجموعه دارانی است که بیشتر با آن ارتباط دارید ، ممکن است به Rolex Datejust که در اینجا می بینید علاقه مند شوید.
 
رولکس ساب مارینر
 
از بین چهار ساعت دیگر در لیست ما ، هیچ یک از شهرت و شجره رولکس ساب ماررینر ندارند. در واقع ، این ساعت منحصر به فرد ممکن است مهمترین ساعت تجاری این برند در همه زمان ها باشد - یا حداقل شاخص ترین آنها باشد ، زیرا توسط افرادی مانند جیمز باند ، استیو مک کوئین ، دیگو مارادونا ، آل پاچینو و غیره از شان کانری پوشیده شده است.