به عنوان بازاریاب ، ممکن است احساس کنیم که از شر فروشها در امان هستیم. اما مراقب باشید و متمرکز بر معیارهایی باشید که بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد. وقت آن است که بهترین تناسب را پیدا کنید ، وقت آن است که شرکت SEO را که قرار است با آن کار کنید انتخاب کنید و به کار خود بپردازید.
به دنبال بالاترین ROI باشید ، نه پایین ترین قیمت

هنگامی که به دنبال سپردن SEO از طریق SEO هستید ، احتمالاً ارزانترین گزینه را نخواهید دید (امیدوارم). با این حال ، همیشه از گرانترین شرکت نیز غافل نشوید. ممکن است به نظر برسد که شما دلارهای ارزشمند بازاریابی را پس انداز می کنید. اما اگر در دراز مدت ROI بازاریابی مشاهده نکنید ، این پس انداز به معنای اسکات نخواهد بود.

از خود یک چیز بپرسید: آیا هدف شما پس انداز چند دلار است؟ یا ، این است که اهداف جستجوی ارگانیک شما باعث ایجاد ارزش سهامداران عظیم می شود؟

به جای قیمت گذاری ، بر نتایج مورد نیاز خود تمرکز کنید و اینکه آیا شرکت مورد نظر شما با این چالش روبرو است یا خیر. همانطور که در بالا ذکر شد ، مطالعات موردی را بخواهید و مطمئن شوید که آنها برای یک کسب و کار کوچک در فضای کلمات کلیدی آسان نیستند.
معیارهای پوچ را دنبال نکنید

غیر معمول نیست که بازاریاب ها به ندرت روی یک یا دو کلمه کلیدی تمرکز می کنند و به طور مداوم می دانند که مارک در این رتبه بندی قرار دارد. معیارهای سئو شما باید مستقیماً با اهداف شغلی شما مرتبط باشد و این بدان معناست که در کل فرصت چشم انداز کلمات کلیدی خود با نگاه کلی تر نگاه کنید. این همچنین به معنای اندازه گیری موفقیت بسیار فراتر از کلمات کلیدی و میزان بازدید و در عوض بررسی تأثیر تجارت است.

رتبه بندی بالا برای یک کلمه کلیدی خاص ممکن است باعث شود شما احساس خوبی داشته باشید ، اما اگر به معنای هدایت ، تبدیل یا مشتری بیشتر نباشد ، این فقط یک معیار بیهوده است.
گزارش ها و نتایج را به طور منظم مرور کنید

گرچه ضروری است که هنگام بهبود سئو ، صبور باشید ، همچنین بررسی مرتب گزارش های سه ماهه و تجزیه و تحلیل نتایج از اهمیت برخوردار است. در مورد معیارهای اولویت خود و انواع داده های داشبورد و گزارش های مداوم که می توانید انتظار داشته باشید ، با آژانس جستجوگر خود بحث و توافق کنید.
آیا زمان آن فرا رسیده است که SEO خود را تأیید کنید؟

اگر می خواهید از مزایای یک برنامه SEO با عملکرد بالا بهره مند شوید ، وقت آن است که برون سپاری SEO خود را در نظر بگیرید.

برون سپاری شما را آزاد می کند تا در پروژه ها و کارهای مهم کار کنید و همچنان حضور جستجوی ارگانیک خود را رشد دهید. با تکیه بر یک تیم متخصص که تمام وقت SEO را انجام می دهند ، می توانید در جستجوگرها مقیاس بندی کنید ، هزینه ها و اشتباهات را کاهش دهید و نتایج را سریعتر از اینکه فقط به یک تیم داخلی متکی باشید ، مشاهده کنید.

بخشی را دوباره مرور کنید

    مبانی خارج از شرکت SEO
        از یک شرکت جستجوگرها خارج شوید
        کار با یک آژانس بازاریابی دیجیتال
        استخدام فریلنسرها
    چرا خدمات SEO OUTOURCE؟
    چه موقع باید پروژه های جستجوگرها را بیرون بکشید؟
        اگر به تخصص بیشتری نیاز دارید
        وقتی می خواهید مقیاس بندی کنید
        وقتی نتایج سریع تری می خواهید
    مزایای کار برون مرزی SEO
        هزینه های استخدام و آموزش را کاهش دهید
        زمان مهارت را کاهش دهید
        خطر بی تجربگی را کاهش دهید
        مقیاس کارآمد پروژه های جستجوگرها
        بهبود SEO ROI
    چگونه سئو خود را ثبت کنیم
        1. اهداف خود را تعیین کنید
        2. خدمات مورد نیاز خود را تعیین کنید
        3. بازه زمانی خود را تعیین کنید
        4- چندین آژانس سئو را ارزیابی کنید
        5. بهترین شرکت سئو را انتخاب کنید
    برترین کارها در زمینه جستجوگرها در زمینه SEO
        به دنبال بالاترین ROI باشید ، نه پایین ترین قیمت
        معیارهای پوچ را دنبال نکنید
        گزارش ها و نتایج را به طور منظم مرور کنید
    آیا زمان آن فرا رسیده است که SEO خود را تأیید کنید؟