هنگامی که من برای اولین بار در بازاریابی شروع کردم ، فکر کردم که می دانم SEO چیست. می دانستم که به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. و من می دانستم که هرچه SEO شما بهتر باشد ، در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهید داشت. من الان یک نابغه سئو هستم ، درسته؟


نه خیلی موارد زیادی وجود دارد که من نمی دانستم نمی دانم - و همانطور که بیشتر یاد گرفتم ، س andالات بیشتری ایجاد می کرد.

بنابراین بیایید در مورد تمام موارد SEO که در طول مسیر درباره آنها س questionsال داشتم صحبت کنم ، اما مطمئن نبودم که از چه کسی باید توضیحات را بخواهم. امیدوارم اگر با هر یک از این س questionsالات که به ظاهر ساده هستند اما هنوز هم گیجی زیادی ایجاد می کنند ، به شما کمک کند.

پاسخ سQالات متداول سئو در مورد پرسش شما خجالت می کشید
1) سئو چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. این به تکنیک هایی گفته می شود که به وب سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک برای افرادی که از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و Yahoo به دنبال مارک ، محصول یا خدمات شما هستند ، بیشتر دیده شود. برای اطلاعات بیشتر ، این پست را بررسی کنید.

2) تفاوت بین نتایج آلی و پولی چیست؟

نتایج ارگانیک نتایجی هستند که براساس موتور الگوریتم به صورت رایگان در موتورهای جستجو ظاهر می شوند. نتایج جستجوی پولی - یا غیر آلی - در بالا یا کنار صفحه ظاهر می شوند. اینها پیوندهایی است که تبلیغ کنندگان برای نمایش در موتورهای جستجوی مختلف پرداخت می کنند.

3) توضیحات متا چیست و آیا هنوز هم اهمیت دارند؟

متا شرح متنی است که در زیر صفحه شما در یک نتیجه موتور جستجو ظاهر می شود و توضیح می دهد که صفحه به چه معناست. در این مثال ، توضیحات متا "فقط در 9 مرحله آسان با عناصر لازم برای نوشتن یک پست وبلاگ جامع آشنا شوید."

توصیفات متا هنوز مهم هستند ، فقط به همان روشی که قبلاً استفاده شده اند. آنها قبلاً مکانی برای بهینه سازی کلمات کلیدی بودند تا خزنده ها اطلاعات بیشتری در مورد محتوای صفحه شما داشته باشند. اکنون مهمتر است که شما چیزی جذاب بنویسید که باعث شود خوانندگان بخواهند کلیک کنند ، بنابراین می توانید نرخ تبدیل را از نتایج SERP به وب سایت خود بهبود دهید.

4) آیا باید نام دامنه خود را برای درج کلمات کلیدی بهینه کنم؟

دامنه اصلی شما فقط به منظور بهینه سازی کلمات کلیدی نباید شامل یک کلمه کلیدی باشد - که در واقع می تواند به SEO شما آسیب برساند. اگر نام شرکت شما یک کلمه کلیدی دارد ، بسیار خوب ، اما به خرید inboundmarketingsoftwarebloggingsocialseoemailautomation.com اقدام نکنید. منظورم را دریافت کنید؟

5) چگونه می دانم وقتی از تعداد مناسب کلمات کلیدی در یک صفحه استفاده می کنم؟

متأسفانه ، من نمی توانم عدد دقیقی را به شما بگویم که تعداد "مناسب" کلمات کلیدی در یک صفحه باشد ، بیشتر به این دلیل که این روش غلطی برای فکر کردن در مورد بهینه سازی کلمات کلیدی است.

هیچ تراکم کلمه کلیدی مورد نظر شما وجود ندارد - در واقع ، استفاده بیش از حد از یک کلمه کلیدی به دلیل "پر کردن کلمات کلیدی" منجر به جریمه می شود. فقط خواننده را در ذهن داشته باشید و فقط در صورت لزوم از کلمات کلیدی استفاده کنید. فرصت های طبیعی کافی برای درج کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد که حتی نگران رسیدن به تعداد دلخواه نخواهید بود.

6) تفاوت بین پیوندهای داخلی و ورودی چیست؟

پیوندهای داخلی پیوندهایی به صفحه ای در سایت شما هستند که به صفحه دیگری از سایت شما می روند. پیوندهای ورودی ، وب سایت های دیگری هستند که به مطالب شما پیوند دارند. هر دو برای سئو ارزشمند هستند.

7) چند پیوند داخلی در هر صفحه از محتوا لازم دارم؟

درست مثل این که از پر کردن بیش از حد کلمات کلیدی در محتوای خود خودداری کنید ، باید از پر کردن پیوندهای زیاد در محتوای خود نیز خودداری کنید. فقط درصورتی که تجربه خواننده را بهبود بخشد ، آنها را در آن قرار دهید.

8) "|" کجاست روی صفحه کلید من؟

برای یافتن آن نماد ، تصاویر صفحه زیر را مشاهده کنید.
صفحه کلید کامپیوتر
صفحه کلید mac

9) آیا برای انجام جستجوگرهای SEO لازم است کدی بدانم؟

نیازی نیست بدانید که چگونه برای هر عنصر بهینه سازی جستجو کدگذاری کنید. برخی از روشهای پیشرفته SEO وجود دارد که شما به یک درک اساسی از کد برای آنها نیاز دارید ، اما برای هر قسمت لازم نیست.

10) robots.txt چیست؟

این صفحه ای است که به موتورهای جستجو اطلاعات مربوط به صفحاتی را که یک شرکت می خواهد نمایه سازی یا خزیده شود ، می دهد. با انجام کار با YOURDOMAIN / robots.txt می توانید این صفحه را پیدا کنید.

11) فایل sitemap.xml چیست؟

این فایل فهرست تمام صفحات سایت شما است. این یک مرجع سریع برای موتورهای جستجوگر محتوایی است که می خواهید نمایه سازی شود.

12) تفاوت بین ایندکس شده و خزیدن چیست؟

وقتی موتورهای جستجو به محتوای وب سایت شما نگاه می کنند ، سایت شما را خزنده می کنند. همانطور که سایت شما را جستجو می کنند ، محتوایی را که در موتور جستجو ظاهر می شود فهرست می کنند. با این وجود ، نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که همه مطالب نمایه سازی نمی شوند. موتورهای جستجو با گذراندن مراحل خزیدن ، محتوای آنها را انتخاب می کنند و فهرست نمی شوند.

13) چگونه می توانم ببینم که چه صفحاتی نمایه می شوند؟

به راحتی تایپ کردن در سایت: www.YOURDOMAIN.com برای پیدا کردن صفحات فهرست شده در سایت خود.

14) چرا به تصاویر alt به متن alt نیاز دارید؟

موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند ، اما می توانند متن را بخوانند. متن alt به آنها کمک می کند تا بفهمند تصاویر در مورد چه چیزهایی هستند. بعلاوه ، اگر صفحه ای به دلایلی بارگیری نمی شود ، مردم هنوز هم می توانند با خواندن متن alt متوجه شوند که تصویر چیست.

15) دیدن نتایج حاصل از سئو چه مدت طول می کشد؟

چند عامل مختلف وجود دارد که تعیین می کند نتایج به چه سرعت (یا آهسته) به دست می آیند. این لیست شامل موارد زیر است:

    چه مقدار محتوا ایجاد می کنید
    کیفیت مطالب
    چگونگی انطباق مطالب با مخاطبان شماست
    اگر سایتی بزرگ یا کوچک هستید که دارای قدرت دامنه قوی یا ضعیف است

اگر یک موتور جستجو به طور منظم سایت خود را جستجو کند ، یک سایت بزرگ ممکن است ظرف چند روز نتیجه را ببیند. سایت های کوچک به احتمال زیاد بیشتر طول می کشد زیرا کمتر جستجو می شوند. حداقل یک هفته صبر کنید ، اما احتمالاً نزدیک به یک ماه است ، قبل از اینکه فکر کنید استراتژی SEO خود را تغییر دهید - اگر کاملاً تازه وارد SEO هستید کمی بیشتر.


16) آیا باید شخصی را استخدام کنم تا SEO من را انجام دهد؟

استخدام شخصی به صورت داخلی یا خارجی برای انجام سئو سایت شما می تواند مفید باشد ، اما اگر آن شخص واقعاً از قوانین مدرن سئو اطلاعات نداشته باشد نیز می تواند خطرناک باشد. گوگل خطرات استخدام یک فرد SEO اشتباه را در این سند پشتیبانی پشتیبانی می کند.


17) چه هدف خوبی برای سئوی خود تعیین کرده اید؟

وقتی به هدف خود برای سئو فکر می کنید ، فقط به بالای قیف و تعداد بازدیدهای بیشتری که از وب سایت خود بازدید می کنید فکر نکنید. به کانال کامل بازاریابی خود و میزان بازدید با کیفیت از وب سایت خود فکر کنید.

آیا افرادی که وب سایت شما را از طریق SEO پیدا می کنند واقعاً دارای چشم انداز مناسب برای تجارت شما هستند؟ اگر نه ، آیا واقعاً مهم است که بازدید از وب سایت شما افزایش یافته است؟

هنگامی که اهداف خود را ایجاد می کنید ، در نظر بگیرید که ترافیک عمومی در مقابل ترافیک با کیفیت برای شما چه معنی دارد. اهداف را فقط بر اساس میزان بازدید ، بلکه بر اساس کل قیف بازاریابی خود تعیین کنید.

18) در مورد SEO چند سال گذشته چه تغییری کرده است؟

زیاد! ما این کتاب الکترونیکی را در مورد افسانه های SEO گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کند در سال 2014 متفاوت باشید.

چه سوالات دیگری درباره سئو دارید؟ آنها را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید ، و من تمام تلاشم را می کنم تا به آنها پاسخ دهم!