تبلیغات شامل چندین مولفه از جمله آرم ، متن ، تصاویر ، مارک تجاری و طرح است. و در حالی که برخی از مردم استدلال می كنند كه تصاویر مهمترین مولفه  تبلیغ است ، هیچ تبلیغی بدون متن وجود نخواهد داشت.
 
به عنوان شخصی که صاحب مشاغل کوچکی هستید ، احتمالاً از اهمیت متن تبلیغاتی جذاب آگاه هستید. اگرچه ممکن است استخدام یک تیم خلاق برای نوشتن یکی برای شما متناسب با بودجه شما نباشد ، اما ممکن است کمپین تبلیغاتی خود را در دست داشته باشید. دانش گسترده کالای شما و احساس نیاز بازار هدف شما می تواند به شما کمک کند تا یک نسخه تبلیغاتی عالی ایجاد کنید.
 
هدف یک اسکریپت تبلیغاتی داشتن روشی کاملاً فکر شده برای ساخت آگهی های فروش است. اما دقیقاً چگونه یک اسکریپت عالی برای یک تبلیغ می نویسید؟
 
نوشتن متن تبلیغاتی عالی
جستجو کردن
 
شما نمی توانید متنی بنویسید بدون اینکه دقیقاً در مورد خواسته های مشتریان خود و اینکه به چه چیزی پاسخ می دهند تحقیق کنید. شما باید از نکات درد آنها ، نوع مواجهه آنها با تبلیغات و راه حل هایی که می خواهید بدانید.
 
بررسی ماموریت شرکت
 
هر کاری که یک شرکت انجام می دهد به رسالت و همچنین مارک فرهنگی آن بستگی دارد. لحظه ای وقت بگذارید و بیانیه ماموریت سازمان را مرور کنید تا اطمینان حاصل کنید که ایده هایی که ایجاد می کند با فرهنگ شرکت مغایرت ندارد.
 
مسابقات را تماشا کنید
 
تماشا کنید که رقابت چه می کند. این به شما کمک می کند تا ایده های خود را در مورد کار با متن تبلیغ خود بدست آورید. به کاری که دیگران انجام می دهند نگاهی بیندازید تا تعیین کند که شما کار بسیار مشابهی انجام می دهید یا متفاوت.
 
نیروها را جمع کنید
 
اگر توانایی پرداخت هزینه یک تیم خلاق را ندارید ، تیم خود را جمع کنید و شروع به ایده پردازی کنید. فضای داخلی خود را احضار کنید و اسکریپتی بنویسید که مشتریان شما را تحت تأثیر قرار داده و محصول یا خدمات شما را بفروشد.
 
قرار دادن بهترین پا به جلو
 
متن تبلیغاتی خود را با یک جمله جالب ، قوی و مختصر بنویسید. تبلیغ خود را با قوی ترین عبارت برای جلب و جلب توجه مخاطب خود شروع کنید. شما می خواهید مدت ها تبلیغات شما را به خاطر بسپارند و درباره آن صحبت کنند.
 
آنچه را باید بدانند به آنها بگویید
 
هیچ چیز بدتر از ایجاد یک تبلیغ عالی نیست ، فقط این است که در انتها مشتری ها را بدون هیچ گونه جزئیاتی از نحوه خرید به دام بیندازید. تمام اطلاعات لازم را به آنها بدهید و یک فراخوان قدرتمند مانند "تماس با ما" یا "بازدید از وب سایت ما" را دریافت کنید.
 
 
چگونه می توان یک فراخوان عالی را نوشت
 
    برای شروع یک فراخوان برای عمل (CTA) از یک فعل دستور قوی استفاده کنید
 
به مخاطب خود اطلاع دهید که دقیقاً می خواهید چه کاری انجام دهد. وقت تلف نکن. با اقدام مورد نیاز CTA را شروع کنید.
 
    از کلماتی استفاده کنید که احساسات یا اشتیاق را تحریک می کنند
 
شما می خواهید بتوانید پاسخ شدیدی را در مخاطبان خود ایجاد کنید زیرا آنها هیجان زده هستند. اگر قرار است CTA شما این جعبه ها را علامت گذاری کند ، مخاطبان شما در کنار شما مشتاق خواهند بود.
 
    به مخاطبان خود درک کنید که چرا باید این اقدام انجام شود
 
به آنها بگویید چه چیزی برای آنها خوب است. این امر از نزدیک با پیشنهاد ارزش شما یا در عوض نقطه فروش بی نظیر آن (USP) مرتبط خواهد بود.
 
    FOMO را برای شما مناسب سازد
 
مفهوم جدید ترس از گم شدن ، معروف به FOMO ، راهی بسیار موثر برای ایجاد انگیزه در افراد است. وقتی مردم فکر می کنند ممکن است فرصتی را از دست بدهند که ممکن است اتفاق نیفتد ، خیلی سریع در سبد خرید می پرند.
 
    دریابید که مخاطبان شما چگونه به اینترنت دسترسی دارند
 
CTA را براساس دستگاهی که مخاطبان شما برای دسترسی به وب سایت شما استفاده می کنند ، سفارشی کنید. G
 
    کمی خلاق باشید
 
CTA خود را آنطور که باید در کپی تبلیغات شما کاملاً تازه و سرگرم کننده نگه دارد.
 
    در صورت لزوم از اعداد استفاده کنید
 
ما به دیدن اعداد خوب پاسخ می دهیم زیرا به ما کمک می کند تا تشخیص دهیم ارزش این را دارد که موارد خیلی خوبی را به نمایش بگذاریم یا نه.