تاکنون موارد زیادی را در اختیار شما قرار داده ام که هنگام ایجاد صفحه اصلی خود باید در نظر داشته باشید.

من در کنار همه این نکات ایستاده ام.

اما هنگامی که نسخه خود را می نویسید و عکس های خود را انتخاب می کنید ، اجازه ندهید چک لیست موارد مانع از درخشش برخی شخصیت ها شود.

گرچه ممکن است ارزشی که شما ارائه می دهید اصلی ترین نقطه فروش باشد ، "هویت" نام تجاری شما همچنین در درک مخاطب هدف شما از شرکت شما و اینکه آیا در نهایت مشتری می شوند ، نقش دارد.

نسخه خود بسیار ساده است. "خوب باشید. خبرنامه را دریافت کنید."

این کاملاً با سبک نوشتاری موجود در خبرنامه مطابقت دارد ، بنابراین منطقی است که سایت از همان لحن برای بازدید از بازدیدکنندگان برای ثبت نام استفاده کند.

این شخصیت از همان ابتدا شخصیت تجاری را نشان می دهد تا بازدید کنندگان بتوانند با آگاهی تصمیم بگیرند که آیا از مصرف محتوای اضافی از لورم ایپسوم لذت می برند یا خیر.

علاوه بر این ، تصویری که با نام آنها روی برگه برچسب نوشته شده ، روش دیگری برای تجسم برند به شکلی فراموش نشدنی است.

پس از آن ، آقای هلمز بكهاوس به خاطر عبارت جالب "من در سانفرانسیسكو پختم" مشهور شد.

جلب توجه معرفی صفحه اصلی وب سایت 11 آقای هولمز

برای این نوع مارک ها منطقی نیست که یک روش خفقان آور یا بیش از حد حرفه ای نسبت به کپی وب سایت در نظر بگیریم.

بلافاصله از صفحه اصلی آنها مشخص می شود که آنها خود را جدی نمی گیرند.

تصاویر در اینجا جالب توجه است و پالت رنگ از نظر بصری جذاب است ، اما حتی فراخوان برای "مرور محصولات" نیز معمولی است و با صدای مارک مطابقت دارد.

این روش اطمینان می دهد که بازدید کنندگان می دانند که در مکان مناسب آمده اند و می توانند تجربه ای مشابه از مارک را در یکی از سایت های نانوایی خود کسب کنند.